رونالدو: رؤیای بازنشستگی در بزرگترین باشگاه دنیا را دارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: رؤیای بازنشستگی در بزرگترین باشگاه دنیا را دارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: رؤیای بازنشستگی در بزرگترین باشگاه دنیا را دارم

طـرفداری- به گزارش WorldSoccer، وی در آخرین مصاحبه خود به سؤالات زیر پاسخ داده است.

- بعد از کسب عناوین فردی بسیار، این جایزه برای شما چه معنایی دارد؟

مهمترین کار برای یک مهاجم، گلزنی است - و 4 بار بهترین گلزن اروپا بودن برای من یک افتخار و چیزی خاص است. من این را خیلی مهم در نظر می گیرم. و آن را دوست دارم چون چیزی است که برای آن کار می کنید و در پایان جوایز را درو می کنید. بیایید امیدوار باشیم که بتوانم این روند را ادامه دهم.

-آیا زمانی که فوتبال را شروع کردید، تصور می کردید که چهار بار برنده کفش طلا شوید؟

نه، البته که نه. تصور می کردم که شاید بتوانم یک یا دو بار برنده شوم، اما نه چهار بار. اما گاهی اوقات دنباله ای از حوادث وجود دارد که شما را به سمت یک هدف هل می دهد. برای مثال در این مورد آخر، من در چند بازی نخست گل های زیادی به ثمر رساندم و با خود گفتم: 'خب، خیلی خوب بازی می کنم و به این روند ادامه خواهم داد'.  نگفتم که برنده جایزه خواهم شد، اما همه چیز در نهایت به دست می آید. افرادی را می بینید که در مورد عناوین صحبت می کنند و به خود انگیزه می دهید.

- آیا کریستیانو رونالدو حالا نسبت به آغاز دوران حرفه ای خود خیلی تغییر کرده است؟

او فرق کرده است. حالا بیشتر بازیکن داخل محوطه هستم تا یک وینگر. چون گل ها در داخل محوطه و نزدیک به دروازه ساخته می شوند، و پست من کمی عوض شده است. غریزه گلزنی هم چیزی است که با کسب تجربه به دست می آورید. این چیزی است که بیشتر به نظر من طبیعی می آید و خوشحالم می کند. می توانید تکامل من در سراسر کارنامه ام را ببینید - از روزی که آغاز کردم تا به امروز - و این برای من خوب است. من در حال تکامل بوده ام.

- در رئال مادرید چه کاری برای انجام دادن باقی مانده است؟ آیا بازنشستگی در این تیم را تصور می کنید؟

می خواهم به کسب پیروزی ها ادامه دهم. هنوز حس خوبی دارم و احساس جوانی می کنم. من 30 سال دارم و می خواهم به مدت 5 یا 6 سال دیگر به بازی ادامه دهم. و در این سال ها می خواهم خوب کار کنم و سطح خود در چند فصل اخیر را حفظ کنم. می دانم که این به تدریج سخت تر می شود، اما در ذهن من ممکن است. می خواهم پیروز شوم و در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم. تا زمانی که 33 ساله شوم با رئال مادرید قرارداد دارم و همانطور که بار ها گفته ام، رؤیای من بازنشستگی در رئال مادرید است چون در اینجا حس خوب و مفید بودن دارم. می خواهم به این روند ادامه دهم.

- برای کفش طلای بعدی چه کسانی را رقیب خود می بینید؟ آیا فکر می کنید لیونل مسی به دلیل مصدومیت فرصت را از دست داده است؟

در سراسر لیگ های اروپایی مهاجمان بزرگ فوق العاده ای وجود دارند؛ در لیگ آلمان، انگلستان،... رونی، آگوئرو، لواندوفسکی، نیمار. بنزما هم در فرم خوبی قرار دارد. دوباره لوئیز سوارز. بازیکنان بزرگ زیادی هستند - اما می خواهم همچنان این عنوان را به دست بیاورم. در طول سال خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد.

- آیا حفظ این سطح از فداکاری، تلاش و آمادگی جسمانی سخت تر می شود؟

در حال حاضر تفاوتی با زمانی که 25 سال داشتم حس نمی کنم. خیلی از افراد می گویند که بعد از 30 سالگی افت شروع می شود، اما من چنین ذهنیتی ندارم چون اگر از خودتان مراقبت کنید، کار و تمرین کنید و کار ها را درست انجام دهید، آن تأثیرات ناگهانی را حس نمی کنید. این مثل سن است، شما از امروز تا روز بعد مسن تر نمی شوید، بلکه چیزی است که به آهستگی می آید. و در زندگی یک فوتبالیست کمی به این شکل است. اگر از خود مراقبت کنید، و کار ها را درست انجام دهید، می توانید تا 40 سالگی به بازی ادامه دهید. من این انگیزه و تمایل برای ادامه دادن را دارم.

- یک بازیکن حرفه ای حتی زمانی که تمام عناوین و افتخارات در سطح باشگاهی را به دست آورده، چگونه می تواند از خود مراقبت کند؟

همه چیز انگیزه است و این تنها روش من است. تا زمانی که انگیزه بازی داشته باشم، از خود مراقبت خواهم کرد و به منظور ارائه بهترین عملکرد خود حداکثر تلاشم را به کار خواهم گرفت. شور و اشتیاقی که من دارم این را تضمین می کند که آینده خوبی خواهم داشت. و امیدوارم که سطح خود را سال به سال حفظ کنم چون این سخت ترین بخش کار است.

- آیا هنوز هم چیزی وجود دارد که در آن بهتر شوید؟

در همه زمینه ها. تنها به یک چیز نگاه نمی کنم، اما به طور کلی، همیشه سعی می کنم که بهتر شوم... بازی، تمرین، ریکاوری - که بسیار مهم است - و من همیشه در تمام زمینه ها می خواهم فراتر بروم.

- و به طور دقیق کدام جنبه های بازی؟

ضربات سر، جایگیری، ضربات ایستگاهی... هیچوقت نباید فکر کنیم که همه چیز را می دانیم. اگر این ذهنیت را داشته باشید هیچوقت پیشرفت نخواهید کرد و دچار رکود می شوید. من همیشه کار می کنم و فکر می کنم که می توانم بیشتر و بیشتر پیشرفت کنم.

- آیا رئال مادرید در این ماجرا نقشی کلیدی داشته است؟ شما بهترین آمار و ارقام خود را در پیراهن سفید به دست آورده اید...

از وقتی به اینجا رسیده ام باید بزرگ فکر می کردم، چون رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست. این لحظه ای زیبا در کارنامه ورزشی من است. بردن 4 کفش طلا یک افتخار و یک امتیاز بزرگ است. می خواهم از تمام کسانی که به اینجا آمدند تشکر کنم: سفیر پرتغال، مربی ام، رئیس، نهادی که رئال مادرید است، هواداران،...

- آیا در طول این سال ها هم تیمی های تان نیز ضروری بوده اند؟

مسلماً. بدون آنها من فرصت کسب این عناوین را نداشتم. و فیزیوتراپ ها و تمام کسانی که کمک کردند تا آمادگی جسمانی خود را در طول سال حفظ کنم و همیشه به نفع من و رئال مادرید کار کرده اند.

- هدف شما در این فصل چیست؟

همیشه به دنبال چیز های بیشتری هستم. پنجمین و ششمین کفش طلا را می خواهم... رئال مادرید همیشه باید فاتح عناوین قهرمانی شود و امسال هم هیچ تفاوتی ندارد. می خواهیم فاتح لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری شویم.

- چه امید هایی برای تیم ملی پرتغال در رقابت های امسال جام ملت ها دارید؟

من یک عنوان قهرمانی همراه با تیم ملی را کم دارم. این امر می تواند نقطه اوج کارنامه ام باشد و امیدوارم. مربی خوبی داریم و یک رئیس فوق العاده. نسل جدید خوب است و به ما کمک کرده تا رشد زیادی داشته باشیم. باشگاه های پرتغالی روی جوانان سرمایه گذاری کرده اند که جایگاه خود در تیم ملی را خواهند داشت. آینده فوق العاده ای داریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 21:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.